zondag 6 januari 2008

Kneus en Co. gaan op pad

Na maarliefst zo’n 10 uur slapen gingen we om een uur of 9 aan de overkant ontbijten. Ik kreeg mijn bord nog niet voor de helft leeg en dat is natuurlijk een weggevertje voor mijn mannetje om te weten dat ik me niet zo lekker voelde. Met een klein “verschoningstasje” toch naar Hertz en om half 11 waren wij op weg naar Atlantic City in een foeilelijke oude bak. Vlak bij Atlantic City stapten we even uit bij een mall waar William is geslaagd bij Best Buy voor een draadloze muis voor de lap-top en een software pakket - Streets and Trips – van MS. Bill en Doortje kunnen het gelukkig goed vinden met elkaar en met de steeds zwaarder wordende koppijn, kan ik daar alleen maar blij om zijn. William vroeg me waarom ik niet op de borden lette en ik moest bekennen dat ik niet eens de letters kon lezen en dat de kaart op mijn schoot er alleen voor de sier lag.
In het Tropicana konden we gelukkig direct inchecken en na een nerofen bruis en een goed uur slapen was ik weer flink opgeknapt. Snel eten en gokken jippeeeeeee. Leuke kasten maar ik heb alleen zitten te verliezen. William zegt dat het zonde van het geld is maarja, ik heb een fantastische avond gehad. Net zoals de afgelopen drie dagen zojuist even zijn nek en schouder gemasseerd want een paar uur autorijden doet daar helemaal geen goed aan. Morgen toch maar niet naar Baltimore want 1 ½ uur heen en 4 uur naar NYC is een beetje teveel van het goede. Het is nu errug laat (23.15) en vér na onze bedtijd. Welterusten!

Geen opmerkingen: