zaterdag 5 januari 2008

Saturday night fever!


Tutje had vanmorgen heel erge pijn in de keel en bij het ontbijt in Cheyenne Diner heb ik maar weer wat Tylenol Cold genomen, net als gisteravond. Een groot glas water en Grapefruit sap en nu maar hopen dat het ’t een beetje wegblijft.
William wilde nog even een shawl kopen bij Macy’s en hij liet mij achter op de damesafdeling. Toen we elkaar weer zagen had ik helemaal niks en hij een jas en twee shawls. We gingen met de metro naar Brooklyn Hights voor de Brooklyn Promenade die je een prachtig uitzicht over de skyline van NYC.

Weer terug met de metro om naar het MOMA te gaan maar het is zaterdag en het was zó ontzettend druk dat we het al Spaans benauwd kregen toen we bij de ingang stonden. Dit doen we dinsdag of woensdag wel. Dan maar even naar de NBC store waar William een magneetje kocht. Van de ene zender naar de andere: HBO store here we come! Nou, dat was een overschatte ervaring. De winkel was ongeveer net zo groot als onze woonkamer waar het een temperatuur was om varkens te ontharen. Met een Soprano’s T-shirt, magneetje en mok plus een Wire T-shirt togen wij naar ons hotel. Ik was echt ingestort en heb twee uur liggen slapen. Gezellig nog even wat gegeten bij TGI’s en gewoon weer terug naar het hotel. Daar stonden politiewagens en agenten met helmen en grote geweren. Waarom weten we niet maar erg veel zorgen maakten zij zich niet, dus wij gingen met een gerust hart naar binnen.

Ik weet niet of ik echt koorts heb maar ik weet wel dat John Travolta dít nou niet echt bedoelde met Saturday Night Fever.

Geen opmerkingen: