donderdag 3 januari 2008

Min 8, voelt aan als min 18

Natuurlijk waren wij weer lekker vroeg wakker alhoewel Willeke het wat langer heeft kunnen uithouden dan William. Om half 9 zijn we naar de overkant gegaan om te ontbijten en toen heb ik spontaan mee zitten huilen met een moeder die volschoot toen ze de verlovingsring van haar dochter zat te bekijken. Het wordt met mij ook steeds gekker.


Na het ontbijt de auto bij Hertz opgehaald en met een paar kleine omweggetjes naar de Roosevelt field mall gereden. Geen Tupperware naar ons zin gevonden maar wel een hele idiote muts en een stel prachtige laarzen bij Aldo!
Nu die zwarte met riempjes nog……

Vanuit deze mall reden we vrij soepel met maar 2 u-turns naar Montgomery waar de winkel van OCC zich bevindt. Zoooooo ontzettend gaaf die motoren in het echt! Met een OCC mok zijn we naar Woodbury gegaan en daar zijn we geslaagd voor bijna helemaal niks. Wat een ongelooflijke T-zooi waren ze daar aan het verkopen zeg, het leek Bataviastad in NL wel. Gelukkig heb ik bij de Wal*Mart twee leuke pyama’s op de kop getikt en werd ik daar door een hele vriendelijke caissière bij een drukke kassa weggeplukt om even bij een andere kassa te mogen afrekenen.

Toch wel redelijk moe zijn we zonder al teveel oponthoud naar NYC teruggereden. Lekker wat gegeten en nu zitten we moe maar voldaan naar TV te kijken. De caususes (een soort voorverkiezingen) in Des Moines Iowa zijn bezig en het lijkt erop dat Obama daar best weleens heel hoog zal eindigen. Nouja, we zien morgenochtend wel hoe het daar is afgelopen.


Ik duik nu mijn bed in met twee Tylenol Cold want ik ben bang dat mijn mannetje mij toch een ietsiepietsie heeft aangestoken.

Geen opmerkingen: